1. Latest News
  2. Submit Press Release
  1. PR Home
  2. Latest News
  3. Feeds
  4. Alerts
  5. Submit Free Press Release
  6. Journalist Account
  7. PRNewswire Distribution

Panduan bina badan @ bodybuilding dalam Bahasa Melayu & tips-tips hebat

Dapatkan panduan untuk anda membina otot badan anda supaya lebih tegap, mantap dan ideal....

 
 
Attachment
Attachment
PRLog - Nov. 11, 2009 - E-book ini ditulis berdasarkan pengalaman diri penulis sendiri....bagaimana dari seorang yang sangat kurus....berusaha mendapatkan badan yang ideal..bukan untuk tujuan lain melainkan kepuasan diri sendiri....

Setelah membuat pelbagai bacaan dan rujukan....dipraktikkan di gym....maka kini saya yakin untuk berkongsi ilmu ini dengan anda semua semoga anda juga mendapatkan badan impian anda....

Pada saya...agak sukar pada mulanya kerana tiada panduan yang dihasilkan dalam bahasa melayu.....kini saya memudahkan anda dengan menulis ebook yang lengkap sebagai panduan untuk anda dengan bahasa yang mudah anda faham...

Ebook ini menerangkan secara detail 5 langkah yang perlu anda ikuti untuk mendapatkan bentuk badan impian anda...
Bukan orang yang nak jadi macam sazali samat je yang perlu beli buku ini tetapi sesiapa sahaja yang mahu meningkatkan penampilan diri dengan badan yang lebih tegap, berotot dan segak....

BOLEH KE BERJAYA DENGAN HANYA BELI BUKU NI?
Beli 5 jenis buku pun kalau tak buat macam yang diajar tak jadi jugak...jadi pastikan apa yang disarankan , anda ikuti dengan sabar....takde kejayaan datang bergolek....semuanya kene usaha yang tinggi....buku ini juga mengandungi pelbagai tips yang telah kami dapatkan daripada mereka-mereka yang berpengalaman....susah nak dapat ni....

BOLEH PERCAYA KE?
Sudah tentu...ini adalah pengalaman sendiri...bukan pengalaman orang lain tau....


APA FAEDAH BINA BADAN?
Selain anda dapat menambahkan keyakinan diri anda, anda juga menjalani hidup yang sihat....maklumlah...ramai skang keje duduk je...tak buat aktiviti yang mengeluarkan peluh...jadi anda dapat 2 dalam 1....badan idaman anda dan SIHAT...asalkan anda mengikuti langkah-langkah keselamatan yang kami sarankan...


BERAPA LAMA MASA YANG DIAMBIL UNTUK DAPAT BADAN BEROTOT?
Jika anda sangat kurus...anda kena besarkan badan dahulu....macammana otot nak ada jika badan anda nampak tulang macam apek senario....nak besarkan badan....dalam masa sebulan dan boleh nampak hasil....jika anda gemuk...nak kuruskan...dan dapat badan berotot...mungkin lama sket...2 bulan....tapi apa-apa pun kami memberi masa 3bulan sahaja paling lama pun....dalam tempoh ini..jika anda ikuti teknik2 yang kami sarankan...anda dah boleh nampak hasilnya....dan kami sedia membantu anda selepas anda membeli ebook ini...emelkan kepada kami masalah anda....dan kami akan jawab sebaik mungkin....

APA TUNGGU LAGI??
Layari http://www.jombinabadan.com/ sekarang!!!RM35 jeee...

# # #

Menjual ebook khas untuk mereka yang berminat mendapatkan badan berotot
Http://www.jombinabadan.com/

Photo:
http://www.prlog.org/10409234/1

--- End ---

Click to Share

Contact Email:
***@yahoo.com Email Verified
Source:hafizah & azizan
Phone:0139037598
Zip:20000
City/Town:Kuala Terengganu - Terengganu - Malaysia
Industry:Bodybuilding
Tags:bina, badan, bodybuiding, tips, panduan, badan tough, badan ideal
Shortcut:prlog.org/10409234
Disclaimer:   Issuers of the press releases are solely responsible for the content of their press releases. PRLog can't be held liable for the content posted by others.   Report Abuse

Trending News...



  1. SiteMap
  2. Privacy Policy
  3. Terms of Service
  4. Copyright Notice
  5. About
  6. Advertise
Like PRLog?
9K2K1K
Click to Share